Hledáme: Referent/ka zákaznického servisu

Hledáme: Referent/ka zákaznického servisu

22. 03. 2018

Hledáme nové kolegy pro posílení zákaznického servisu. 

Snažíme se o to, co je v životě opravdu smysluplné. Našimi hodnotami jsou zdraví, život, dynamika, radost, intuice, odvaha, vývoj, kvalita, pohoda, kolektiv, flow.I Ty můžeš jít společně s nadšenými inovátory, ambasadory "živé stravy" a zdravého životního stylu, etických hodnot, vzájemné tolerance a šetrnosti k životnímu prostředí, lidmi, pro které není zdravý životní styl pouze prázdnou frází.

Tohle vše je Lifefood, firma, která je nejen výrobce raw, bio, vegan produktů od roku 2006. A právě teď hledáme nového kolegu na pozici:


REFERENT/KA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU


CO OD TEBE OČEKÁVÁME:

  • Zadávání objednávek do systému, jejich další zpracování, fakturace.

  • Řešení reklamací a dobropisů.

  • Objednávky dopravy.

  • Telefonická i písemná komunikace se zákazníky.

  • Práce v systému skladového hospodářství Helios Orange.

  • Recepce - přebírání a odesílání pošty, přepojování hovorů.

  • Administrativní podpora obchodním zástupcům.

  • Tvorba podkladů pro zalistování nových produktů.

  • Asistence obchodní ředitelce.

 

PŘEDPOKLADY PRO ÚSPĚCH NA TÉTO POZICI:

  • Pečlivost, smysl pro detail a spolehlivost.

  • Účetní povědomí výhodou.

  • Pozitivní přístup k zákazníkům i ke kolegům.

  • Práce s programy Microsoft a Libre Office.

  • Zkušenost s firemními informačními systémy.

  • Dobré komunikační dovednosti.

  • Základní znalost anglického jazyka.



LIFEFOOD NABÍZÍ:

  • Smysluplnou práci v mladém přátelském kolektivu.

  • Neformální pracovní prostředí.

  • Zvýhodněné ceny produktů, masáže na pracovišti, multisport kartu.

 

Zaujali jsme Tě? Pošli nám svůj životopis na email personalista@lifefood.eu.

 

Velice si vážíme všech zaslaných životopisů a předem děkujeme. Vzhledem k množství reakcí, které denně obdržíme na inzerované pozice, je možné kontaktovat pouze Ty uchazeče, které zveme k osobnímu pohovoru. V případě, že Tě nebudeme kontaktovat v době do dvou týdnů od zaslání životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům. Děkujeme za pochopení. Přejeme hodně štěstí.